3 χρόνια My map & his backpack Τι είδαμε το 2018!

στις

Κλείσαμε 3 χρόνια!

Το 2016 τέτοιες μέρες, σε ένα καφέ στο Παγκράτι ξεκίνησε αυτή η «γωνιά» να φιλοξενεί τα άρθρα και τις ταξιδιωτικές μας εμπειρίες. Στην συνέχεια από την Αχαΐα συνεχίσαμε να γράφουμε και να μοιραζόμαστε μαζί σας εμπειρίες και συμβουλές για ταξίδια που είχαμε κάνει. Το 2018 όμως ήταν μια ξεχωριστή χρονιά για εμάς. Εκτός από τις εμπειρίες μας, μοιραστήκαμε μαζί σας και ταξίδια. Ταξιδέψαμε παρέα! Αυτό ήταν κάτι που το είχαμε ονειρευτεί και τελικά φέτος δειλά δειλά άρχισε να συμβαίνει τουλάχιστον μια φορά τον μήνα!

Untitled design (1)

Λένε «Κάθε χρόνο πήγαινε σε ένα μέρος που δεν έχεις ξαναπάει» και εμείς το 2018 πετύχαμε αυτόν το στόχο! Είδαμε καινούργια μέρη, συμμετείχαμε σε πολιτιστικά και αθλητικά δρώμενα αλλά συνοδεύσαμε και «ξεναγήσαμε»  κόσμο σε μέρη μας αγαπημένα. Πάμε για μια ανασκόπηση πριν δούμε τους στόχους του 2019;

Την Άνοιξη ανεβήκαμε στην Άνω Χώρα, Ορεινής Ναυπακτίας και συμμετείχαμε στον Άθλο Κραβάρων περπατώντας 20χλμ. μέσα στο δάσος, στα βουνά γύρω από το χωριό. Εκεί γνωρίσαμε την ομορφιά του χωριού και την φιλοξενία των ανθρώπων του. (διάβασε το άρθρο εδώ)

Λευκάδα. Και φέτος επισκεφτήκαμε πολλές φορές το νησί, μια από αυτές ήταν η 9η Ιουνίου για να συμμετάσχουμε και οι 2 στον 8ο Πράσινο Ημιμαραθώνιο Λευκάδας (εμείς στα 5χλμ) που πραγματοποιείται δίπλα στην λιμνοθάλασσα της πόλης. Υπέροχη εμπειρία, ραντεβού και το 2019! (διάβασε για την Λευκάδα μας εδώ)

Τήνος, 16-17 Ιουνίου επισκεφτήκαμε την Τήνο για έναν κυκλαδίτικο γάμο και γνωρίσαμε μερικές από τις ομορφιές της…άλλο νησί!! (διάβασε το άρθρο εδώ)

Πάτρα,  Κυριακή 1 Ιουλίου ξεναγηθήκαμε στα graffiti του 3ου Patras Walk Festival από τους διοργανωτές και μάθαμε περισσότερα για του καλλιτέχνες και τα έργα που στολίζουν πια την πόλη. (διάβασε το άρθρο εδώ)

Σάββατο 4 Αυγούστου, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, η πρώτη εκδρομή που διοργανώσαμε. Γίναμε μια μεγάλη παρέα και πήγαμε να δούμε τον Ορέστη του Ευριπίδη από το ΚΘΒΕ. (διάβασε το άρθρο εδώ)

Το Σάββατο 8 Σεπτέμβρη, νωρίς το απόγευμα περάσαμε την γέφυρα και βρεθήκαμε σε ένα θέατρο «έκπληξη» για εμάς, το Αρχαίο Θέατρο Μακύνειας για να δούμε με φόντο την Γέφυρα Ρίου Αντιρίου και τον Πατραϊκό Κόλπο, τον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου. (Έχει μπει ήδη στην λίστα για τις φετινές εξορμήσεις!)

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου, μια από τις ευρωπαικές μέρες πολιτιστικής κληρονομιάς με δωρεάν είσοδο στους αρχαιολογικούς μας χώρους και εμείς διοργανώσαμε την 2η εκδρομή μας σε Ανδρίτσαινα-Καρύταινα και επίσκεψη δωρεάν στον υπέροχο Ναό του Επικούρειου Απόλλωνα.

Σάββατο 6 Οκτώβρη, άλλη μια εκδρομή οργανώνεται και πάμε στην Ναύπακτο για να παρακολουθήσουμε μαζί την αναπαράσταση της Ναυμαχίας της Ναυπάκτου. Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε και 2 εκθέσεις. Της Etel Adnan στο Αρχοντικό Μπότσαρη και του Πέτρου Ζουμπουλάκη στο Φετιχιέ Τζαμί.

Κυριακή 21 Οκτωβρίου, πραγματοποιήσαμε άλλη μια κοντινή επίσκεψη για τα θυρανοίξια του ναού του Άγιου Δημήτριου Μπάδα, ενός ναού στολίδι για την περιοχή μας. Ο βυζαντινός αυτός ναός του 12ου αιώνα, ανακατασκευάστηκε και είναι πια επισκέψιμος. Οι αγιογραφίες του θα σας εντυπωσιάσουν. Εκεί δίπλα επισκεφτήκαμε και το κρυφό σχολείο που υπήρχε σε μια σπηλιά.

Αρχές Νοέμβρη και τέλη Δεκέμβρη 2 εκδρομές στην Αθήνα για να δούμε θεατρικές παραστάσεις σε 2 από τα ωραιότερα θέατρα της πρωτεύουσας! Αρχικά είδαμε την παράσταση της χρονιάς «Οι μάγισσες της Σμύρνης» στο θέατρο Παλλάς και προ-παραμονή Χριστουγέννων είδαμε την «Χριστουγεννιάτικη Ιστορία» από το Εθνικό Θέατρο στην σκηνή του Ρεξ. Σε αυτές τις εκδρομές είχαμε την ευκαιρία επίσης να βολτάρουμε, να σας ξεναγήσουμε σε διάφορες αγαπημένες γωνιές της Αθήνας και να θυμηθούμε τα παλιά.

Αυτές ήταν κάποιες από τις ταξιδιωτικές-πολιτιστικές μας στιγμές για το 2018. Είμαστε χαρούμενοι γιατί ήταν μια γεμάτη χρονιά και σε πολλές από αυτές δεν ήμασταν μόνο εμείς οι 2. Ελπίζουμε το 2019 να έχουμε ακόμα περισσότερες να γνωρίσουμε νέα μέρη και να σας γνωρίσουμε νέα μέρη.

Εσείς για που θέλετε να κανονίσουμε φέτος; Περιμένουμε ιδέες!

Τα λέμε σύντομα!

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )