Διαγωνισμός & τι είδαμε το 2021;

στις

Ήρθε το 2022, χωρίς covid; όχι! Με περισσότερα ταξίδια; Ναι! Ομολογουμένως το 2021 ήταν μια λίγο καλύτερη χρονιά ταξιδιωτικά από το 2020 αλλά με νέα δεδομένα, περιορισμούς, εμβολιασμούς, test κ.α. Ήρθε λοιπόν αυτή η εποχή, της αναδιοργάνωσης, του νέου ημερολογίου, των νέων ταξιδιωτικών στόχων αλλά και της φετινής μας ταξιδιωτικής ανασκόπησης!

«Μια φορά το χρόνο, πήγαινε κάπου που δεν έχεις ξαναπάει.» Dalai Lama

5 νησιά, 16 νομοί, και ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Όχι κι άσχημα για το 2021!

Που πήγαμε λοιπόν και τι είδαμε την χρονιά που μας πέρασε;

Ιανουάριος: Το 2021 ίσχυαν ακόμα περιορισμοί για όλους, ήταν τότε που μπορούσαμε να κυκλοφορούμε μόνο στο δήμο μας και ομολογουμένως περπατήσαμε αρκετά. Ξεκινήσαμε με ένα από τα αγαπημένα μας σημεία, το μοναδικό Δάσος της Στροφυλιάς και την ανάβαση στην Παναγίτσα στα Μάυρα Βουνά από όπου έχεις πανοραμική θέα στο δάσος, τη Λίμνη Προκόπου και το Ιόνιο Πέλαγος.

Φεβρουάριος: Το Φεβρουάριο συνεχίζοντας τους περιορισμένους περιπάτους (μετακίνηση 6) σε όλη την περιοχή που μένουμε, περπατήσαμε σε μέρη που δεν είχαμε ξαναβρεθεί ποτέ. Μια ειδική συνθήκη μας έδωσε τη δυνατότητα να βρεθούμε στην Λευκάδα. Αρχικά διασχίζοντας την αγαπημένη μας γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου δεν το πιστεύαμε ότι αλλάζαμε νομό, πόσο μάλλον θα διασχίζαμε έναν ολόκληρο νομό, για να φτάσουμε τελικά σε ένα νησί! Εδώ να σημειωθεί ότι είχαμε να βγούμε από το νομό Αχαΐας από τέλη Οκτωβρίου, αρχές Νοεμβρίου όταν και μπήκαμε πάλι σε καθολικό lockdown. Διαλέξαμε τον μακρύτερο δρόμο για την Λευκάδα, ο οποίος περνά από Αστακό και Μύτικα, χαζεύοντας τη μαγευτική θέα σε Εχινάδες Νήσους, Καστό και Κάλαμο και περνώντας από Πάλαιρο Αιτωλοακαρνανίας για να καταλήξουμε στο νησί του Αριστοτέλη Βαλαωρίτη. Στο δρόμο κυριολεκτικά δεν συναντήσαμε άνθρωπο, παρά μόνο τους υπαλλήλους στα διόδια και μερικές κατσίκες στη μέση του δρόμου. Ήταν η περίοδος που στην Αχαΐα το lockdown μας περιόριζε στα σπίτια από τις 18:00! Εκείνο το Σάββατο το ίδιο εφαρμόστηκε και στην Λευκάδα η οποία μπήκε και εκείνη στο κόκκινο. Οκ σίγουρα δεν είχαμε βρεθεί εκεί για τουρισμό, αλλά μετά από τόσους μήνες αποκλεισμού, θες να αλλάξεις όσες περισσότερες εικόνες μπορείς. Θυμάμαι ότι μέσα στο Σαββατοκύριακο εκείνο κάναμε 3 μεγάααααλους περιπάτους στην πόλη της Λευκάδας και ήταν μια μεγάλη «αναπνοή» σε όλο αυτό που ζούσαμε. Δες περισσότερο στο σχετικό μας άρθρο εδώ.

Μάρτιος: Ο Μάρτης ήρθε πάλι χωρίς καρναβάλι, μόνο στολισμό της Πάτρας με θέμα «Και του Χρόνου Μπούλες!«. Στις 10 του μήνα, μέσα στην πανδημία περάσαμε 4 μέρες στο Π.Γ.Νοσοκομείο Πατρών στο Ρίο, για ένα έκτακτο χειρουργείο που προέκυψε. Από αυτό βγήκαμε και οι δύο λίγο πιο δυνατοί και με πιο έντονη την αίσθηση του να αδράξουμε τη μέρα! 22 Μαρτίου άνοιξαν με περιορισμούς οι αρχαιολογικοί χώροι και πάλι και εμείς δεν χάσαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το Τείχος Δυμαίων που βρίσκεται, δίπλα στο Δάσος της Στροφυλιάς και έχει επίσης υπέροχη θέα αλλά και αρκετό ενδιαφέρον.

Απρίλιος: Τον Απρίλιο άρχισαν να επιτρέπονται και οι μετακινήσεις σε άλλους δήμους του νομού και είπαμε να ανέβουμε στο Σανατόριο της Πάτρας. Επισκεφτήκαμε επίσης τα Καλάβρυτα και το Πλανητέρο κάτω από τα Αροάνια Όρη.

Μάης: Ήρθε ο Μάης με το Πάσχα στις 2 του μήνα και ενώ οι εμβολιασμοί από 60 ετών και πάνω είχαν αρχίσει ήδη, και όλα άρχιζαν σαν δείχνουν πως θα κάναμε Πάσχα στο νησί, η μετακίνηση σε άλλους νομούς ήταν ακόμα απαγορευτική. Του Αγίου Γεωργίου ωστόσο επισκεφτήκαμε τη Ζαρούχλα και διασχίζοντας μια υπέροχη διαδρομή μέσα στο δάσος , σε έναν δρόμο όχι τόσο για αυτοκίνητο αλλά πιο πολύ για πεζοπορία βρεθήκαμε στο μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου στον Φενεό με θέα τη Λίμνη Δόξα!

Η επιστροφή έγινε από το χωριό Λικούρια μιας και έπρεπε να παραμείνουμε στο νομό Αχαΐας και έτσι είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε και το Κλήμα Του Παυσανία στο χωριό Παγκράτι. Μερικές μέρες μετά επισκεφτήκαμε και την υπέροχη Λίμνη Τσιβλού λίγο πριν τη Ζαρούχλα, μοναδικό μέρος!

15 Μάη ξεκίνησαν οι ελεύθερες μετακινήσεις μεταξύ νομών και είχαμε ήδη προγραμματίσει να επισκεφτούμε τους φίλους μας στην Ανατολική Αττική για το Σαββατοκύριακο! Εκείνη την Κυριακή πήγαμε και στον υπέροχο ναό της Αρτέμιδας, μαζί με το μουσείο στην Βραυρώνα, μιας και πια είχαν ανοίξει και τα μουσεία για το κοινό.

Το επόμενο Σαββατοκύριακο 22 Μάη αναχωρήσαμε για το νησί και τα μέρη του Γιώργου, ενώ στο δρόμο επισκεφτήκαμε το Νέο Μουσείο Άλατος στο Μεσολόγγι, ακολουθώντας και πάλι την αγαπημένη μας διαδρομή μέσω Αιτωλικού και Αστακού!

Τελευταία Κυριακή του Μάη, στις 30 του μηνός και πήγαμε μια βόλτα στον διπλανό νομό Ηλείας. Θέλαμε να βρούμε το σπίτι που γεννήθηκε ο πεζογράφος Ανδρέας Καρκαβίτσας στα Λεχαινά, να θαυμάσουμε τον Φράγκικο Ναό της Αγίας Σοφίας στην Ανδραβίδα αλλά και να περπατήσουμε στον Υδροβιότοπο Κοτυχίου δίπλα στην λιμνοθάλασσα με τα φλαμίνγκο!

Ιούνιος: Ο Ιούνιος ξεκίνησε περίεργα με κάποιες θεραπείες που έπρεπε να γίνουν ύστερα από το χειρουργείο και μάλιστα καθημερινά για ενάμισι μήνα στο νοσοκομείο του Ρίου. Το καλοκαίρι όμως έφερε και την πρώτη οργανωμένη μας εκδρομή για το 2021 και μάλιστα διήμερη. Το πρόγραμμα περιελάμβανε επίσκεψη στον Αρχαιολογικό χώρο Αρχαίας Μεσσήνης με ξενάγηση, διαμονή στην Καλαμάτα και εκδρομές στην Μάνη σε Λιμένι και Καρδαμύλη. Εκτός από τον αρχαιολογικό χώρο το peak της εκδρομής ήταν η βουτιά στα διάφανα νερά στο Λιμένι. Αν μη τι άλλο ήταν κάτι αισιόδοξο στην περίεργη εποχή που περνούσαμε.

21 Ιουνίου του Αγίου Πνεύματος, ένα ταξίδι που είχαμε προγραμματίσει αναβλήθηκε και έτσι το μόνο που κάναμε ανήμερα ήταν μια κοντινή εκδρομή στο Κάστρο της Κυλλήνης, στο παραθαλάσσιο Παλούκι και στο Υπέροχο κτήμα Μερκούρη που ήταν ανοιχτό για το κοινό, βρες το σχετικό άρθρο εδώ.

Το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου βρεθήκαμε στην Ήπειρο για ένα μυστήριο. Με βάση μας την πόλη της Άρτας, είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μπάνιο στις παραλίες Βράχος αλλά και Καστροσυκιά στο νομό Πρεβέζης,να επισκεφτούμε τον άγιο Βασίλειο της Γέφυρας αλλά και την επιβλητική Παναγία Παρηγορήτισσα στην καρδιά της Άρτας. Τέλος, βρεθήκαμε για το μυστήριο στο εκκλησάκι Μάη Θανάσης, μετά το ιστορικό Πέτα Άρτας, με υπέροχη θέα στην τεχνητή λίμνη Πουρναρίου.
Ιούλιος: Πρώτη Κυριακή του μήνα και επισκεφτήκαμε την Γιάλοβα και έπειτα τη νήσο Σφακτηρία με την proticruises. Μοναδικές εικόνες σε μια μονοήμερη εκδρομή που θέλουμε να διοργανώσουμε στον κόλπο του Ναυαρίνο, αλλά αυτά θα τα πούμε αναλυτικά σε άλλο άρθρο. Στο δρόμο της επιστροφής κάναμε και μια βουτιά στην Βοϊδοκοιλιά, γιατί ήταν τόσο κοντά για να αντισταθούμε.
17 Ιουλίου και επιτέλους θα βλέπαμε ξανά μία θεατρική παράσταση στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου! Η 2η εκδρομή που διοργανώσαμε για το 2021, το 2ο μήνα του καλοκαιριού, ήταν η καθιερωμένη μας πλέον καλοκαιρινή εξόρμηση στην Αργολίδα αυτή τη φορά σε συνδυασμό με το γραφικό Ναύπλιο.

Αύγουστος: Ο καύσωνας στις χειρότερες μέρες του και ήρθε η στιγμή να σβήσουμε από τη λίστα μας άλλο ένα μέρος στα ορεινά του νομού Αχαΐας. Κυριακή 1η Αυγούστου βρεθήκαμε στους καταρράκτες του Αγίου Ταξιάρχη στη Βλασία.

Την Παρασκευή 6 Αυγούστου επισκεφτήκαμε το μικρότερο κατοικημένο νησί του Ιονίου τον Καστό, στην 3η οργανωμένη μας εκδρομή του καλοκαιριού, σβήνοντας από το bucket list μας άλλο ένα νέο μέρος που θέλαμε να επισκεφτούμε.

Ήρθε η εβδομάδα της Παναγίας και καταφέραμε να πάμε έστω 2 μέρες στην αγαπημένη Κέρκυρα και να περπατήσουμε αρκετά την πόλη, η οποία είναι ολόκληρη μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς της Unesco (διάβασε το σχετικό μας άρθρο εδώ). Εκεί νιώσαμε λίγο πιο κοντά στην Ιταλία και λίγη περισσότερη νοσταλγία για την αγαπημένη χώρα που θα επισκεπτόμασταν πάλι 3 μήνες μετά!

Παραμονή της Παναγίας βρεθήκαμε ως συνήθως στο νησί της Λευκάδας,. Ανήμερα εκκλησιαστήκαμε στην ενετική εκκλησία της Παναγίας του 17ου αιώνα στην Κατούνα Λευκάδας. Τις επόμενες μέρες εκτός από τις αγαπημένες μας συνήθειες στο νησί, ανακαλύψαμε τη νέα πρόσβαση-περιπέτεια στην παραλία των Εγκρεμνών μετά τον σεισμό του 2015 που είχε σταματήσει την πρόσβαση από ξηράς.

Σάββατο 21 Αυγούστου και το καλοκαίρι ολοκληρώνεται σιγά σιγά με ακόμη μια θεατρική παράσταση σε αρχαίο θέατρο, και την 4η οργανωμένη εκδρομή μας για το 2021, αυτή τη φορά την Αντιγόνη στο Θέατρο της Αρχαίας Ήλιδας. Λόγω covid η παράσταση έλαβε χώρα στο αρχαίο θέατρο, όπου δεν υπάρχουν καθίσματα αλλά η έκταση είναι μεγαλύτερη και δεν θα υπήρχε συνωστισμός. Φοβερή εμπειρία, μιας και αγαπάμε πολύ να βλέπουμε παραστάσεις σε αρχαία θέατρα, που εκτός από την πλοκή του έργου ζεις ουσιαστικά και ένα ταξίδι στο χρόνο. Η αυλαία έπεσε και φεύγοντας, κάναμε την καθιερωμένη μας στάση στο χωριό Ρουπάκι για τα πιο νόστιμα αλλά και οικονομικά σουβλάκια που έχεις φάει ποτέ!

Σεπτέμβριος: Ο Σεπτέμβρης μας πήγε λόγω υποχρεώσεων με 2 Σαββατοκύριακα στο νησί και ένα 3ήμερο στην Αθήνα! Βλέπεις είχαμε αρχίσει να ετοιμάζουμε και τον γάμο!

Οκτώβριος: Ο μήνας μας ξεκίνησε με άλλη μια οργανωμένη μας διήμερη εκδρομή σε Βόλο-Πήλιο-Γραβιά 2-3 του μήνα.

Μερικές μέρες μετά, την Πέμπτη 7 Οκτωβρίου οι δύο φίλες μου και κουμπάρες μου από την Αθήνα και οι ξαδέρφες μου από την Πάτρα μου είχαν ετοιμάσει έξοδο-έκπληξη, παθαίνοντας σοκ όταν τις είδα όλες μπροστά μου ξαφνικά! Την επομένη οι 2 φίλες μου με πήραν με μια βαλίτσα και φύγαμε διήμερο για άγνωστο σε μένα προορισμό! Τελικά η έκπληξη συνεχίστηκε σε ένα υπέροχο κατάλυμα-εμπειρία στα Τρίκαλα Κορινθίας για το οποίο θα έρθει σίγουρα άρθρο!! Την επομένη μάλιστα κάναμε και ιππασία μέσα στη φύση, ζώντας μαγικές και ξέγνοιαστες στιγμές.

Το υπόλοιπο διάστημα μέχρι το τέλος του μήνα και τον γάμο, ο χρόνος ήταν γεμάτος ραντεβού και δουλειές που έπρεπε να τακτοποιηθούν. Είχαμε αφήσει αρκετά πράγματα για το τέλος μιας και δεν γνωρίζαμε πως θα πήγαιναν τα πράγματα με την πανδημία. Άλλες 2 φορές στην Αθήνα και ευτυχώς όλα πήγαν καλά και είχαμε τις ιδανικές συνθήκες. Την Κυριακή 31 Οκτώβρη το πρωί είχε μια ηλιόλουστη μέρα γεμάτη φως και χαρά που θα μας μείνει αξέχαστη!

Νοέμβριος: Χμ περίεργος μήνας ο Νοέμβρης ξεχωριστός με τα ωραία του και τα απρόσμενα του! Μια βδομάδα μετά τον γάμο νοσήσαμε και εμείς από covid19, όντας εμβολιασμένοι και με τις 2 δόσεις και ευτυχώς το περάσαμε ελαφριά στο σπίτι για 10 μέρες κλεισμένοι αλλά και ευγνώμονες που δεν είχαμε κλείσει από πριν κάποιο γαμήλιο ταξίδι. Μέσα σε αυτές τις μέρες όμως δεν αντέχαμε και ψάχναμε να πάμε έστω για 2 μέρες κάπου στο εξωτερικό με αεροπλάνο. Ευτυχώς αποφασίσαμε οι 2 μέρες να γίνουν 3 και οι 3 εν τέλει, 4, αναχωρώντας τελικά στις 26 Νοεμβρίου για την πανέμορφη Ιταλία, επιστρέφοντας στις 29/11.

Πιο συγκεκριμένα επισκεφτήκαμε την Μπολόνια και την Βερόνα. Έτσι για να πάρουμε μια μυρωδιά. Ήταν πραγματικά τόσο αναζωογονητικό!! Ευτυχώς ήταν μόλις πριν αρχίσει να εξαπλώνεται η μετάλλαξη Όμικρον και τα πράγματα ήταν λίγο πιο εύκολα στα ταξίδια στο εξωτερικό.

Δεκέμβρης: Τέλος τον Δεκέμβρη, μια μέρα μετά τα Χριστούγεννα ανεβήκαμε μια βόλτα στα Καλάβρυτα όπου φέτος έγινε χαμός μετά το περσινό lockdown αλλά…

και Παραμονή Πρωτοχρονιάς ταξιδέψαμε για την Ιθάκη όπου ήταν ο τελευταίος προορισμός για το 2021 και ο πρώτος για το 2022.
Κοιτώντας το περσινό ημερολόγιο και φτιάχνοντας το καινούργιο, μόνο ευγνωμοσύνη μπορούμε να αισθανθούμε. Τόσες πολλές εικόνες και εμπειρίες σε νέα αλλά και παλιά, αγαπημένα μέρη. Μια χρονιά που είχε από τις πιο δύσκολες αλλά και τις πιο χαρούμενες στιγμές της ζωής μας. Όλες στιγμές διδακτικές. Μια εποχή που σε προδιαθέτει για αυτό, βάζουμε ξανά τους νέους μας στόχους! Χρειάζεται αισιοδοξία, πίστη και πολλή δουλειά για να γίνουν πραγματικότητα τα όνειρα. Μην σκέφτεσαι τι θα πουν οι άλλοι, σκέψου τι θες εσύ, τι κάνει εσένα χαρούμενο; Και όπως λέει το νέο μου ημερολόγιο, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ της Δρ. Νάνσυ Μαλλέρου «Δεν μπορώ να σου εγγυηθώ ότι θα τα καταφέρεις αν προσπαθήσεις, όμως σου εγγυώμαι ότι ΔΕΝ θα τα καταφέρεις αν δεν προσπαθήσεις!» Αν ζητάς κι άλλη έμπνευση λάβε μέρος και εσύ στον διαγωνισμό που κάνουμε με τις Εκδόσεις Πεδίο στο Instagram και μπες στην κλήρωση για ένα ημερολόγιο που θα σε εμπνεύσει και θα σε παρακινεί ενώ οργανώνεις τη ζωή και τους στόχους σου!

Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε, ύστερα από κλήρωση, νικητής αναδείχτηκε..η @kyria.kyria

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )